Lantul de farmacii Remedio, parte a Montero Grup, va fi supus unui proces de rebranding, in valoare de trei milioane de euro, se arata intr-un comunicat al companiei. Pana la sfarsitul anului curent, procesul de rebranding va fi finalizat in cele 21 de farmacii din Bucuresti ale grupului, urmand ca pana in 2009 toate unitatile sa functioneze conform acelorasi standarde."Schimbarea imaginii este un element care tine in primul rand de maturitatea la care am ajuns, dar si de strategia de piata pe care o vom adopta in perioada urmatoare. Remedio este o afacere de familie care s-a dezvoltat semnificativ promovand valorile traditionale ale familiei si punand un accent deosebit pe partea de preventie si tratamente naturiste", a declarat Amalia Georgescu, General Manager Remedio.Investitia in rebranding-ul celor 58 de farmacii cuprinde servicii noi, cresterea portofoliului de produse, o abordare personalizata a pacientilor si un mediu de lucru imbunatatit datorita schimbarii designului."Vom introduce produse si categorii de produse in exclusivitate pentru pacientii romani dar, in acelasi timp, vom incerca sa derulam si un proces continuu de informare si educare a pacientilor cu privire la posibilitatile de care dispun pentru a adopta o atitudine preventiva in privinta propriei stari de sanatate", a declarat Amalia Georgescu.Pe termen mediu si lung, Remedio isi propune un ritm de crestere accelerat in ceea ce priveste numarul de farmacii. Astfel, pana la sfarsitul anului 2007 vor fi deschise noi farmacii ajungand la 75 de unitati, iar pana in 2009 planul de dezvoltare prevede un numar de aproximativ 300 de farmacii.Farmaciile Remedio au incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 19 milioane euro, iar pentru acest an este estimata o crestere organica de 25% pentru cele 58 de unitati existente.Montero Grup a fost infiintat in 1993 ca societate mixta romano-slovena, de catre Elena Tudorache, Radu Tudorache si Ludvik Glavina, avand activitati in distributia de medicamente, imobiliare, software pentru farmacii si depozite.Montero este una dintre cele mai importante companii din Romania care activeaza pe segmentul de distributie de medicamente. Pe aceasta nisa, principalii competitori ai companiei sunt Mediplus, Relad, Farmexim, Farmexpert, Fildas Trading sau Europharm Distributie. Totodata, cele mai mari lanturi locale de farmacii sunt, pe langa cele detinute de Montero, Sensiblu, Help Net, Catena, Dona sau Centrofarm.