intr-unul di
intr-unul din motoarele avionului. Toata povestea s-a lasat cu scandal.
Cei mai multi pasageri s-au revoltat si au incercat sa ceara socoteala companiei aeriene, care le-a dat planurile peste cap. Majoritatea oamenilor, care muncesc in Italia, s-au plans ca isi pot pierde locul de munca din cauza intarzierii. “Maine dimineata, (azi - n.r.) trebuie sa fiu la munca. Nu am bani sa-mi cumpar bilet la alta companie, iar cei de aici nu par sa fie interesati de soarta noastra”, spune Mihai Lita, unul dintre pasagerii care stateau de aproape 12 ore in aeroport. Un comunicat al companiei aeriene anunta ca pasagerii pot opta pentru rezervarea gratuita a unui bilet la urmatorrul zbor catre Roma, returnarea banilor sau rezervarea unui bilet cu alta destinatie. “Eu am platit bilet pentru astazi, nu pentru altadata.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro