Crestere de 16,9% a cotei de piata in T2Producatorul spera sa vanda 80.000 de PC-uri Producatorul de electronice Complet Electro Serv, companie membra a grupului Altex, si-a majorat in trimestrul al doilea al acestui an cu 16,9% cota de piata pe segmentul desktop, notebook si servere, pana la 9,6% din totalul pietei, informeaza un comunicat al companiei. CES si-a propus sa depaseasca in 2007 cifra de 80.000 unitati PC-uri vandute atat pe segmentul desktop, cat si notebook, vizand o cota de piata de peste 10%.Conform IDC, CES isi mentine pozitia intai in randul producatorilor autohtoni si urca pe treapta a doua pe piata PC-uri. Din punct de vedere valoric, CES se situeaza de asemenea intre primii cinci producatori, fiind singura companie locala prezenta in acest top, alaturi de marii jucatori internationali, se arata in comunicat.Potrivit companiei, pozitia de top este consecinta eforturilor continue de a oferi pietei solutii performante si are la baza investitiile majore realizate in cursul ultimilor doi ani, orientarea consecventa catre consumator, precum si dezvoltarea organizatiei la nivelul proceselor de business, cu avantaje directe atat pentru consumatorii finali, cat si pentru partenerii de afaceri. "Rezultatele inregistrate in special in retail, prin retelele Altex si Media Galaxy, asigura companiei consolidarea pozitiei pe aceasta piata si premisele pentru dezvoltarea in continuare pe segmentul business. Vizam in special abordarea proiectelor din sectorul public si dezvoltam pentru aceasta un program dedicat prin care dorim sa atragem companii specializate in acest domeniu" - a declarat domnul Gabriel Jitaru, CEO CES. Sunt optimisti in ceea ce priveste vanzarile notebook-urilor Myria Complet Electro Serv detine 13,8% cota de piata pe segmentul desktop-urilor prin cele doua marci proprii - Davio si Myria - si aproape 2% pe segmentul notebook-urilor, exclusiv prin Myria. In ceea ce priveste distributia brandurilor, Davio ramane in continuare in topul vanzarilor companiei, cu 7,8% din totalul pietei, in timp ce Myria a reusit sa atinga, la numai cateva luni de la lansare, aproape 2%, mizand pe o solutie hardware avansata, completata prin software preinstalat. Gama Myria cuprinde 9 configuratii desktop dedicate pentru fiecare segment de piata, Consumer si Business, si 2 modele de notebook-uri. CES estimeaza ca pana la sfarsitul anului cota de piata a sistemelor portabile Myria va ajunge la peste 4 procente. In viitor, dezvoltarea portofoliului de produse Pe segmentul Retail, cota de piata CES este estimata la 30% prin prisma pozitiei de lider a grupului Altex, care asigura distributia la nivel national."Marca Myria reprezinta o gama deschisa de computere si electronice, astfel incat consumatorul poate beneficia de o solutie completa, caracterizata prin maximum de intercompatibilitate si minimum de efort. Rezultatele inregistrate pe piata IT se datoreaza si politicii de pret a grupului sustinuta prin sistemele flexibile de finantare oferite de Credex", a precizat domnul Adrian Urda. Dezvoltarea portofoliului de produse, atat ca dimensionare, cat si ca performante si accesibilitate, se datoreaza pozitiei companiei fata de marii furnizori din piata si consolidarii parteneriatelor strategice cu cei mai importanti jucatori din domeniile hardware si, respectiv, software: Intel si Microsoft.CES detine cea mai moderna linie de asamblare din sud-estul Europei care asigura controlul 100% automat al productiei, capacitatea fiind de 1 PC/minut. Pentru a facilita accesul la tehnologie, CES dezvolta pentru segmentul Business un program de parteneriat care ofera posibilitatea configurarii la cerere sau a selectarii dintr-o gama diversificata de configuratii prestabilite, administrarea flexibila a stocului si reducerea semnificativa a consumului de timp si bani.