Piata produselor pentru amenajari interioare prezinta o anume sezonalitate si o diferentiere specifica pe zone geografice ale tarii, iar parchetul este unul dintre produsele cele mai vandute in majoritatea zonelor, arata un studiu realizat in luna iunie de compania Proges.Potrivit studiului, usile pentru interior au rulaje foarte bune in Moldova, iar mocheta si linoleumul (PVC) se vand cu preponderenta in Muntenia si Oltenia. Transilvania ramane fidela pardoselilor, parchetului, covoarelor, dar si lambriului. Covoarele prezinta rulaje importante inainte de sarbatorile pascale si de iarna, in timp ce mocheta si PVC au vanzari crescute incepand din toamna si pana in luna decembrie. Parchetul, lambriul si usile pentru interior au rulaje bune in perioada martie-noiembrie, in functie de evolutia climei, noteaza NewsIn. "In urma studiului a reiesit si faptul ca piata interna are o crestere moderata, desi piata imobiliara, care se afla in relatie directa cu aceasta, arata o crestere mult peste estimarile expertilor in ultimii trei ani. Explicatia sta in dezvoltarea si finalizarea pana in 2010 a majoritatii proiectelor imobiliare pentru persoane private", sustin reprezentantii Proges. Compania importatoare si distribuitoare de materiale pentru amenajari interioare estimeaza si dublarea cifrei de afaceri anul acesta pana la 80 milioane euro, pe baza cresterii pietei de profil, a anuntat directorul de marketing al firmei, Annamaria Anton-Bako. Proges are la momentul actual 47 de magazine specializate in intreaga tara si 11 depozite regionale.