Nepotul meu e inca in generala, iar netul, messengerul si World of Warcraft le-a descoperit in ultimii doi-trei ani. Si-a facut primul cont pe Yahoo! Messenger, iar la scurt timp, dupa ce si-a tatonat si intimidat prietenii din lista cu buzz-uri si acvarii cu pesti in fereastra de chat, a trecut direct la etapa de manga-boy. Isi zice Inuyasha, dupa numele unui personaj de pe postul de televiziune Animax, si-si ilustreaza aparitiile pe messenger cu razboinici cu ochi mari din serialele japoneze. Mai foloseste //)) //// //)) pentru "do not disturb" si in general ma cam depaseste cu toate miscarile astea pe care nu le pot prinde din urma. Cultura manga-anime are in Romania o comunitate de otaku, pasionati care stabilesc in mod tacut si inteligent trendul printre adolescenti. Animax este un canal de nisa pe piata romaneasca, fata de Cartoon Network, devenit mainstream gratie primului flux continuu de Tom si Jerry, Looney Tunes sau Road Runner. A pasit indraznet inspre puberi, pe care i-a cucerit cu Johnny Bravo si Dexter, personaje cu bataie lunga inspre lumea adultilor. La doi pasi in fata se afla insa Animax, mult mai elitist, mai alternativ, cu o cultura intreaga pe care o trage dupa el. Nisa e mica, insa destul de consistenta financiar. Acum are acces la net si curiozitate peste medie. Miine va avea bani si mai multi, precum si capacitati de trend setting si mai accentuate. Reclamele de pe Animax vind in continuare ciocolata si bomboane. Publicitarii ar trebui sa faca ochii mari ca ai lui Inuyasha la acest target.