Premii - La inaltime Daca te afli pe litoral si bei Pepsi poti fi premiat de echipajele formate din grupuri de tineri pe ATV-uri. Premiile sunt la inaltime. Daca treci testul la care vei fi supus de echipaje poti castiga o excursie cu elicopterul pe litoral, o tura de parasailing sau multe alte premii. Adrenalina, aventura si distractia sunt ingredientele unei vacante reusite. Pana la data de 19 august, toti turistii care consuma Pepsi si sunt surprinsi de echipajele pe ATV pot avea parte de o experienta de neuitat.   Festival - Marul rosu al publicitatii Cea de-a XVII-a editie a Festivalului de Publicitate de la Moscova isi anunta portile deschise. Daca pana acum acest festival era unul restrans, anul acesta va capata anvergura unui festival euro-asiatic, asta datorita participarii unor publicitari de renume din Europa si Asia. Denumit oficial "Red Apple", festivalul va avea loc intre 13 si 15 septembrie in cadrul salii de concerte "October". Acest an va aduce o noua competitie adresata tinerilor creatori, cuprinzand "campanii integrate" si "media ambienta".   Concept - Spalatorie umana de la MOL In cadrul Festivalului Peninsula, care are loc in perioada 25-29 iulie, MOL vine cu o idee pe cat de distractiva, pe atat de practica. Evident ca in acelasi registru de lupta impotriva caniculei, benzinariile MOL au amplasat o spalatorie umana. Sistemul se numeste MOL Body Wash si este un echipament gonflabil asemenea spalatoriilor auto automate, numai ca acesta este destinat oamenilor. Spalatoria va fi amplasata pe o suprafata de 60 de metri patrati, are o inaltime de 4 metri si poate fi utilizata de 15 persoane, in echipe de cinci.   Schimbare - Sediu nou dupa 13 ani IAA (Asociatia internationala de publicitate) are dupa 13 ani de activitate sediu, si nu oriunde, in centrul Capitalei, pe Calea Victoriei numarul 126. O data cu aceasta schimbare, asociatia a suferit un rebranding la nivel international, noul slogan fiind Inspiring Excellence in Communications Worldwide. Acest moment de deschidere catre toate ramurile de comunicare a fost marcat de acceptarea primei agentii de PR in cadrul asociatiei. Procesul de rebranding vine ca o reimprospatare a imaginii IAA, cu scopul de a crea o imagine reprezentativa a organizatiei.