A fost nevoie de o astfel de vreme, pentru ca edilul general sa recunoasca eroarea de a fi achizitionat cele 500 de autobuze Citaro fara aer conditionat. "As putea spune ca a fost o eroare achizitia celor cinci sute de autobuze fara aer conditionat,
A fost nevoie de o astfel de vreme, pentru ca edilul general sa recunoasca eroarea de a fi achizitionat cele 500 de autobuze Citaro fara aer conditionat. "As putea spune ca a fost o eroare achizitia celor cinci sute de autobuze fara aer conditionat, acum, cand discutam de aceasta vreme", a declarat edilul sef al Capitalei, sustinand totusi ca argumentele care au stat la baza deciziei RATB de a le cumpara asa sunt extrem de puternice.
Promitand ca "va remedia situatia", astfel incat Bucurestiul sa fie unul dintre orasele cu "cea mai moderna flota din Europa si poate una dintre cele mai bine dotate", Adriean Videanu a anuntat ca toate troleibuzele si tramvaiele care vor fi achizitionate pe viitor vor avea aer conditionat. Pe de alta parte, edilul sef al Capitalei a spus ca in Europa numai 15% din mijloacele de transport in comun sunt dotate cu sisteme de aer conditionat si sunt orase care chiar au exclus aceste instalatii.
El a exemplificat cazul Bruxelles-ului, unde decizia a fost motivata prin faptul ca "anumite persoane nu suporta aerul conditionat".


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.