CAMPANIE. O data cu startul noului sezon competitional, FC Unirea a inceput o puternica campanie de marketing, pentru a promova startul campionatului. Clubul a luat decizia de a trimite cateva mii de scrisori locuitorilor orasului, pentru a-i indemna sa-si cumpere un abonament pentru intregul sezon. In plus, pe langa achizitionarea abonamentului, suporterii vor primi si un tricou al echipei favorite. Presedintele clubului ialomitean, Mihai Stoica, a spus ca stadionul va fi modernizat si ca pana la iarna va avea nocturna: "Dorim ca peste un an la Urziceni sa avem un stadion care sa indeplineasca toate normele, pentru a se juca in cupele europene. Promit ca pana la sfarsitul turului vom avea si nocturna". Intr-un alt amical, disputat sambata, echipa lui Dan Petrescu a invins pe Dunarea Giurgiu cu scorul de 4-1.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
TEILOR lansează DAAR: bijuterii cu diamante create în laborator
Sursa: green.start-up.ro
-
Puterea rugăciunii aduce vindecarea inimii, a sufletului și a trupului
Sursa: garbo.ro
-
OTP România anunță profit de 2 milioane de lei în T1 2024
Sursa: futurebanking.ro
-
Sebastian Dobrincu și Ioana Ignat s-au despărțit, după 3 ani de relație!
Sursa: kudika.ro
-
Limuzina de aproape șapte metri a lui Putin va fi produsă în fosta uzină...
Sursa: wall-street.ro
-
Laura Olaru, românca cu gențile bomboană, își deschide primul magazin din țară
Sursa: retail.ro