Regulament Unsprezece companii mari americane care activeaza in industria alimentara au ajuns la un acord cu privire la publicitatea care se adreseaza copiilor sub 12 ani. Aceste 11 companii detineau 66% din spatiul publicitar destinat produselor alimentare pentru copii in spatiul televizual american.  Cresterea numarului de copii obezi a facut ca managerii companiilor sa constientizeze ca reclamele agresive la produse de tip fast-food nu le fac bine micutilor. Una dintre cele mai importante decizii luate este interdictia de a mai folosi personaje din desene animate pentru a-i convinge pe copii sa consume produse care le pot afecta sanatatea. Exista totusi si o exceptie: in cazul in care se face promovarea unor produse naturale si sanatoase, personajele de desene animate pot fi folosite. Ambalajele produselor de tip junk-food vor putea folosi orice fel de inscrisuri si fotografii, fara ca acestea sa incalce noile reguli. De asemenea, aceste noi reguli ii vor ajuta si pe parinti sa ia hotarari mult mai corecte in ceea ce priveste alimentatia copiilor lor.