Subconcesionarea se va face pe o perioada de 42 ani, pentru realizarea de investitii private care la finalul contractului ar reveni prin transfer companiei.
"Am identificat zonele care ar corespunde acestor proiecte si am avut discutii cu investitori privati interesati de propunerea noastra. Pe malurile inalte s-ar putea amplasa centrale eoliene, iar pe malurile joase - porturi private, exploatari minerale sau alte obiective destinate activitatii industriale. Investitiile private ar putea reduce simtitor alocatiile bugetare pentru infrastructura si ar aduce bani companiei si datorita cresterii de trafic pe Canal", a precizat directorul general Ovidiu Cupsa. Administratia Canalelor Navigabile a inceput ieri un studiu de prefezabilitate pentru consolidarea malurilor, la care vor lucra experti straini in colaborare cu specialistii companiei. Studiul va fi finalizat peste 12 luni si va lua in calcul solutii de consolidare precum impaduriri si drenari subterane ale celor 200 kilometri de mal. (C.P.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro