Spotul TV care promoveaza produsul a fost conceput de agentia de publicitate Publicis si realizat de Casa de
Spotul TV care promoveaza produsul a fost conceput de agentia de publicitate Publicis si realizat de Casa de productie Multimedia Est, costul acestuia ridicandu-se la aproximativ 100.000 de euro. ''Prin lansarea noii sticle Twist-off, URSUS isi intareste pozitia de lider pe segmentul de piata Premium, din care detine o cota de 50%, conform datelor MEMRB. Pe ultimele sase luni, URSUS a raportat o crestere de 31%'', a declarat Cezar Dumitru, Senior Brand Manager URSUS.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro