Pentru prime-time-ul din vara asta, postul din Pache Protopopescu cheama vedetele la intreceri de „tocilari".

Dupa „Dansez pentru tine", Cristina Rus si Smiley au ramastot in platourile PRO TV, dar la „Mega Clever". Din 5 iulie, de la ora 20.30, Smiley si Cristina Rus vor prezenta la PRO TV „Mega Clever", un show in care sint programate explozii, fachiri care merg pe cioburi si o serie de alte teste de genul cite kilograme poate sustine un sul de hirtie sau cum poate functiona un televizor scufundat intr-un vas cu apa. Doua echipe de vedete se vor intrece in cadrul show-ului, Smiley „va imbraca haina savantului" si va prezenta experimentele, iar Cristina va incuraja concurentii din laborator. „Le voi lua apararea starurilor atacate de «oamenii de stiinta». Pe scurt, cu diplomatie, voi incerca sa asigur echilibrul emisiunii: daca Smiley este trasnit si exuberant, eu voi fi mai calculata si voi incerca sa calmez spiritele atunci cind o iau razna", explica Cristina Rus pentru Cotidianul. Ea povesteste ca, in mare parte, echipa noului show va fi aceea cu care a lucrat la „Dansez pentru tine", deci „atmosfera va fi grozava la filmari".

Cei doi moderatori trebuie sa explice diverse fenomene, de la cele ale naturii pina la legile din chimie si fizica. Inaintea fiecarui test, vedetele vor primi trei variante de raspuns si vor trebui sa il dea pe cel corect. Concurentii nu lupta doar pentru recunoasterea inteligentei, respectiv diploma de „Clever", dar si pentru a se salva: grupul care pierde trebuie sa desemneze, prin tragere la sorti, un reprezentant care sa participe activ la ultimul experiment pus in practica in show. Cristina Rus dezvaluie citeva dintre acestea: „Ce se intimpla daca punem un bec in cuptorul cu microunde? Femeia care are implantat silicon in sini are sanse mai mari sa se scufunde decit una fara silicon, dar cu aceeasi cupa? Poti sa faci omleta folosind masina de spalat?".

„Mega Clever" este urmasul formatului international „Clever", produs de SevenOne International. Dupa ce a fost adaptata in mai multe tari, printre care Danemarca, Spania, Italia, Franta si Republica Ceha, emisiunea a devenit best-seller in Europa, potrivit site-ului ProSiebenSat.1, grupul care detine, de altfel, compania SevenOne International.