Dupa ce prima zi a Festivalului CokeLive a adus 3.000 de spectatori, simbata concertul trupei The Prodigy a atras un numar aproape dublu de romani pe insula Lacul Morii din Bucuresti.

Trupa Simplu a fost cea care a deschis CokeLive, cu doar citeva sute de spectatori. In schimb, cintareata americana Macy Gray, alaturi de trupa sa, care si-a inceput concertul in jurul orei 21.00, a adus in fata scenei in jur de 3.000 de persoane. Cu dezinvoltura si spontaneitate remarcabile Macy Gray a vorbit cu publicul fara sa insire ca multi alti artisti eternele banalitati de concert, cum ar fi „I love you, Romania!" sau „Are you feeling well?". Alaturi de instrumentistii sai si de doua backing vocals care ar fi reusit sa mobilizeze si cel mai inert public, Macy Gray a sustinut un recital de o ora, un cocktail jazz, R&B, funk si pop. Laitmotivul concertului a fost „the sexy people", cum i-a numit cintareata pe spectatori, carora le-a adus piese de pe ultimul sau album, dar si „evergreen-uri" pe care le fredona toata lumea. Ritmul a fost schimbat radical, pe scena urcind, in jurul orei 23.00, cele sase Pussycat Dolls. Fiecare dintre ele au facut o demonstratie de dans, dar ce-i drept, aplauzele pe care le-au primit s-au datorat mai degraba felului in care s-au unduit la schele aduse special pe scena intru sporirea lascivitatii, decit felului in care au cintat live.

Cea de-a doua zi de festival a inceput mult mai devreme. Fata de prima zi, in spatiul de campare aparusera cam treizeci de corturi, iar cei de pe insula alcatuiau un public mult mai omogen, in comparatie cu diversitatea publicului de cu o seara inainte. Ce-i drept, simbata au concertat The Backyard Babies, The Rasmus, The Prodigy, urmate de Vanilla Ice. Trupa finlandeza The Rasmus a reusit sa faca warm up-ul pentru britanicii de la The Prodigy. Dupa citeva fraze scurte in limba romana, finlandezii au cintat un fragment din piesa „Dragostea din tei" a celor de la O-Zone, care a fost primit ba cu simtul umorului, ba cu huiduieli, iar la final au interpretat „In the Shadows", al carui videoclip a fost filmat in urma cu trei ani la Bucuresti.

Daca prezentatorul, emotionat, a gresit numele formatiei, anuntind apoi ca trupa „The Progidy" va urca pe scena in zece minute, The Prodigy si-a facut aparitia abia peste o ora. Fiind, fara indoiala, punctul forte al acestei seri, britanicii care in 1995 revolutionau muzica prin albumul „Music for the Jilted Generation" au adus la CokeLive aproape 6.000 de spectatori. De la cei care au retrait nostalgici pogo-urile adolescentei pe piese cum ar fi „Poison" sau „Smack My Bitch Up" pina la punkeri si adolescenti in cautare de „adrenaline rush", cu totii s-au adunat in fata scenei ca sa absoarba combinatia de stroboscoape si basi. Desi Keith Flint a cam luat in greutate, iar trupa concerteaza de mai bine, cincisprezece ani, show-urile lor sint in continuare mari resurse de energie.

Ultimul care a urcat simbata pe scena principala a fost Vanilla Ice, care, daca in anii ’90 facea muzica rap, acum a trecut pe hardcore rap. Chiar daca publicul nu s-a ingramadit sa-l vada pe sex-simbolul deceniului trecut, multi optind pentru cortul de dance sau pentru o lunga plimbare pe dig pina la Piata Cringasi, aflata in plina criza de taxiuri, artistul a facut un show onorabil pentru cei ramasi.

Duminica, pina la inchiderea editiei, au cintat pe scena mare a festivalului trupele romanesti Directia 5, Niste baieti si Coma, Ill Nino, The Cult, si Incubus, fiind cei care au inchis aceasta prima editie a CokeLive.