Magazinele de articole sportive Intersport, operate in Romania in sistem de franciza de distribuitorul de produse electronice si electrocasnice Genco, si-ar putea dubla vanzarile in 2007, la aproximativ noua milioane de euro. "Estimez pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri de 90-100%, fata de vanzarile de 4,5 milioane de euro obtinute anul trecut.
Avansul se bazeaza pe cresterea numarului de magazine care au functionat pe toata perioada anului, de la doua in 2006 la patru anul acesta, si pe dezvoltarea afacerii in general", a declarat pentru Mediafax directorul diviziei Intersport, Alexandru Bratu.
Reteaua Intersport cuprinde patru centre, dintre care doua la Bucuresti si cate unul in Constanta si Brasov. Investitia medie intr-un magazin se ridica la un milion de euro. Compania Genco Trade, filiala a grupului elen Fourlis, este distribuitor exclusiv pentru gama de produse electronice si electrocasnice a companiilor Samsung, Mitsubishi, DeLonghi-Climaveneta, precum si pentru echipamentele sportive marca Intersport. Genco a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 48 milioane de euro.