Carrefour Romania, unul dintre cele mai importante nume din domeniul retailului, a lansat luna aceasta pe piata romaneasca servicii de turism prin agentia Carrefour Voiaj. Aceasta numara in prezent patru puncte de lucru, potrivit informatiilor public
Carrefour Romania, unul dintre cele mai importante nume din domeniul retailului, a lansat luna aceasta pe piata romaneasca servicii de turism prin agentia Carrefour Voiaj. Aceasta numara in prezent patru puncte de lucru, potrivit informatiilor publicate pe pagina de Internet a companiei, preluate de NewsIn. Punctele de lucru din tara ale companiei de turism se afla in Ploiesti, Brasov si Bucuresti (in centrele comerciale Carrefour Baneasa si Carrefour Militari) si ofera servicii precum "cardul Carrefour" si "serviciul bilete de avion".
Potrivit sursei citate, agentiile Carrefour Voiaj ofera consiliere clientilor pentru alegerea celei mai potrivite optiuni de a ajunge la destinatia dorita, acestia avand posibilitatea de a se informa, de a rezerva locuri si de a cumpara bilete de avion pentru clasele Economy si Business, vizand aproape orice destinatie si companie aeriana.
Carrefour Voiaj este divizia agentiei Carrefour Voyages care a fost infiintata in anul 1990 si are peste 90 de puncte de lucru in Franta, inregistrand in 2005 venituri de aproximativ 224 milioane euro. Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Vanzarile de anul trecut au atins valoarea de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005. Compania se va extinde anul acesta, deschizand inca trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca, investitia totala fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.