Comisia Europeana se va conforma planului si va prezenta la sfarsitul lunii iunie raportul privind progresele inregistrate de Romania si Bulgaria, a explicat Franco Frattini. Comisarul european a precizat ca raportul va trece in revista atat progrese
Comisia Europeana se va conforma planului si va prezenta la sfarsitul lunii iunie raportul privind progresele inregistrate de Romania si Bulgaria, a explicat Franco Frattini. Comisarul european a precizat ca raportul va trece in revista atat progrese cat si lipsuri. Bulgaria va fi criticata pentru durata proceselor. "Un proces in Bulgaria dureaza in medie intre doi si patru ani", a spus Frattini. "Acest ritm este inacceptabil", a continuat oficialul UE.
Uniunea Europeana urmeaza sa publice un raport asupra progreselor in justitie, situatiei coruptiei si crimei organizate in Bulgaria si Romania la 27 iunie, a confirmat, purtatorul de cuvant al Comisiei Europene, informeaza Rompres. "Eu confirm ca presedintele Comisiei Europene intentioneaza sa ofere membrilor sai rapoartele asupra Bulgariei si Romaniei la 27 iunie", a declarat Mark Gray. Comisia Europeana a informat saptamana trecuta, ca raportul nu ar urma sa ia in considerare o posibila suspendare de fonduri europene catre acesti doi noi membri. "Raportul pe care Comisia il va adopta la sfarsitul lunii iunie se va referi la sistemul judiciar, chestiuni de coruptie si problema crimei organizate in Bulgaria si Romania", a declarat purtatorul de cuvant al presei. (G.D.)