COMPETITIE. Inaintea de cursa cu tauri de la Pamplona, Rexona, brand al Unilever, le propune barbatilor romani o competitie cu iz local si simbolica, in spotul intrecerii cu ursi. Vedeta implicata in campanie este sportivul Ionut Iftiomoaie. "Fa echi
COMPETITIE. Inaintea de cursa cu tauri de la Pamplona, Rexona, brand al Unilever, le propune barbatilor romani o competitie cu iz local si simbolica, in spotul intrecerii cu ursi. Vedeta implicata in campanie este sportivul Ionut Iftiomoaie. "Fa echipa cu Iftimoaie la Pamplona" se deruleaza in perioada 15 mai-15 iulie. In urma competitiei nationale va fi selectata o echipa de romani care va participa la Pamplona (Spania) la un concurs european de tip adventure. Ultima etapa a acestuia va fi celebra cursa cu tauri. Agentia care semneaza conceptul e Friends Advertising. INTRUNIRE. Summit-ul European al IAA (Asociatia Internationala de Advertising) va avea loc anul acesta la Bucuresti, in perioada 26-28 septembrie. Este unul dintre cele mai importante evenimente care reuneste profesionisti de talie internationala din domeniu. Joi, 14 iunie, a fost anuntat de catre organizatori programul intrunirii, cu ocazia conferintei desfasurate la Mariott. In valoare de un milion si jumatate de euro, intrunirea este o premiera pentru estul Europei. PUSTI SCOLITI LA CANNES LIONS. "15 for Cannes" este un proiect initiat de Gradinita, scoala alternativa de publicitate, si de agentia Tempo Advertising. Programul are o miza educativa, intrucat le va permite tinerilor inscrisi sa participe la seminariile si workshop-urile de la Cannes pe toata durata festivalului. In plus, echipele de tineri, care din postura de jurati amatori vor anticipa Marele castigator la categoria print, vor castiga un laptop Machintosh demn de inspiratia unui Art Director adevarat.    ALTERNATIVE. Intr-o plictiseala ce aminteste parca de scenele de teatru absurd al lui Eugene Ionesco sau intr-o continuare fireasca a tineretii interioare se deruleaza vietile pensionarilor din spoturile pentru Allianz-Tiriac Pensii Private, semnate de Grafitti BBDO. Batranei care stau cu orele, cu ochii lipiti de vizor spionandu-si vecinii in sunetul ritmic al balansoarului in care le motaie partenerul sau batranei care se indreapta luminosi spre concertul trupei preferate sunt cele doua posibile ipostaze in care se poate gasi la un moment dat orice persoana activa. Campania se adreseaza de altfel populatiei active cu o cariera ascendenta, care prin deciziile din prezent poate concretiza una sau alta dintre ipostazele prezentate de spoturi. Conceptul este unul simplu si are la baza mecanismul exemplificarii.    


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.