Reteaua grupului de firme Angst, unul dintre cei mai importanti jucatori interni din industria carnii, se va extinde in acest an prin deschiderea a cinci noi magazine in zona de vest a tarii, atingand astfel un numar total de 29 de unitati, a anuntat ieri compania. Angst va deschide doua magazine in Cluj si trei magazine in Oradea, cu suprafete cuprinse intre 300-500 metri patrati, potrivit conducerii companiei. Strategia Angst de dezvoltare in zona de vest a tarii a inceput in ianuarie anul acesta, odata cu intrarea pe piata din Cluj, prin asocierea cu procesatorul local Discovery si ulterior prin deschiderea primului magazin din oras, au adaugat oficialii Angst. "Pentru amenajarea magazinelor la standardele impuse de companie, se va face in prima faza o investitie de un milion euro. Pana la sfarsitul anului, aceasta suma poate fi suplimentata pentru a adapta magazinul la solicitarile clientului", a declarat presedintele Angst, Sorin Minea. Compania deruleaza in acest an si o investitie de aproape trei milioane euro, pentru deschiderea unei noi unitati de productie la Buftea.

Crestere cu 16% a afacerilor in primul trimestru din 2007

Cifra de afaceri a companiei Angst a consemnat, in trimestrul intai al acestui an, o majorare cu 16% fata de perioada similara a anului trecut, iar profitul a crescut cu 20 de procente. Cresterea cifrei de afaceri a avut la baza cererea de consum si a avut ca rezultat diversificarea gamei de produse. Investitiile facute de companie in primul trimestru al anului 2007 in modernizarea celor trei unitati de productie, calificarea personalului, calitatea produselor si reteaua de magazine au dus la cresterea productivitatii muncii cu 21% fata de primul trimestru al anului 2006. Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in municipiul Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj, potrivit NewsIn. Anul trecut, compania Angst a realizat o crestere a vanzarilor de mezeluri de 25%, fata de 15% cat a fost cresterea totala a pietei, in principal pe baza intensificarii activitatilor de cercetare-dezvoltare a produselor si prin extinderea retelei de magazine. Conform prognozarilor, Angst se mentine intre primii cinci jucatori ai pietei romanesti din industria carnii.