Frigul din sticla de bere. Noua campanie "Heineken lupta impotriva incalzirii globale" a fost lansata la 6 iunie, in prezenta lui Ilko Kwast, Grup Manager la Heineken. Campania se va derula pana in a doua jumatate a lunii august in presa scrisa, prin outdoor si online. Mai ales pe componenta virtuala se insista in aceasta campanie, care a dezvoltat un blog pe care cei interesati de subiectul incalzirii globale pot trimite eseuri, fotografii, filme pe aceasta tema. Exista si un premiu, o excursie la un bar din Amsterdam facut numai din gheata. Campania include locatii "extra cold", cluburi in care berea Heineken este servita din frigidere imbracate in gheata in pahare congelate intr-un dispozitiv special.   CE SE COMUNICA PE STRAZILE LUMII. De pe 7 pana pe 21 iunie va fi deschisa la Ceainaria Carturesti o expozitie de fotografii ce surprind aspecte ale publicitatii stradale si elemente de aret street. Sursa de inspiratie a artistei Otilia Andrei au fost calatoriile sale in Asia si in Europa. Intitulata Street Talk, expozitia cuprinde 15 lucari ale artistei, care acum locuieste in Olanda. Cu studii de relatii internationale la Sorbona, Otilia Andrei a calatorit prin toata Europa, in Asia de Sud-Est, China, America Centrala, America de Nord, Africa de Nord si Australia, surprinzand in lucrarile sale aspecte inedite ale lumii.       "ALB-ALBASTRII", IN ADIDAS. Reluand o traditie din anii a€™80, brandul Adidas redevine pentru doi ani furnizorul oficial de echipament sportiv al Universitatii Craiova. In anii a€™80, U Craiova devenea primul club cu echipament Adidas calificat in semifinalele Cupei UEFA. Adidas este de asemenea furnizorul de echipament sportiv al unor cluburi de renume international precum Chelsea, AC Milan, Real Madrid, Bayern München. MARKETING COOL Kjell Nordstrom este universitarul suedez clasat pe locul 1 in Europa si pe locul 9 in lume, de catre de topul Thinkers 50 al celor mai importanti si influenti ganditori din domeniul businessului si marketigului din lume. La sapte ani de la aparitie, cartea care a trasat setul de valori si personalitatea agentiei cu acelasi nume, "Funky Business", este acum accesibila si cititorilor romani, fiind una dintre cele mai recente aparitii ale Editurii Publica.