In al patrulea trimestru al anului 2006, cheltuielile de publicitate pe internet au reprezentat 4,8 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 35% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Categoria cea mai importanta, anunturile publicate langa raspunsuri in motoarele de cautare (legate de cuvinte-cheie) a inregistrat o crestere de 32% si au ajuns la valoarea de 6,79 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o cota de piata de 40%.
Interactive Advertising Bureau (IAB) este o asociatie internationala care sustine si promoveaza interesele industriei de publicitate online. IAB are afiliate asociatii din peste 20 de tari, printre care SUA, Franta, Italia, Belgia, Anglia, Canada si Australia.
PriceWaterhouseCoopers este o companie care ofera servicii financiare, fiscale si de consultanta. Compania este prezenta in 148 de tari, printre care si Romania.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro