Reality nou

La Prima TV, a inceput „Batalia sexelor", o emisiune in care patru cupluri vor incerca sa-si imbunatateasca relatia, pe parcursul a 40 de zile. Nicoleta si Gheorghe, din Slobozia, au o fetita de 12 ani.

Ea se ingrijeste mai mult de sine si mai putin de familie, iar el nu iese din cuvintul sotiei. In casa Florinei si a lui Laurentiu abuzurile fizice si verbale sint la ordinea zilei, din relatia lor iesind deseori scintei. Lucian si Carmen (foto) sint casatoriti de opt ani si dorm in camere separate. Spiritul aventuros al stripperului Lucian si dorinta lui Carmen de a imbunatati relatia i-au determinat sa intre in „batalie". Gelozia si banii sint principalele motive de cearta intre George si mai virstnica sa sotie, Emanuela. El traieste de aproape zece ani din banii sotiei. „Batalia sexelor", produsa de „Paprika", se difuzeaza in fiecare joi, de la ora 21.00.

Ana-Maria Bazga, director Productii Locale, ne spune: „Perechile, alese din baza de date de la «Super Nanny» si «Schimb de mame», sint tratate ca actorii profesionisti.

Primesc scenarii, indicatii regizorale si sint platiti".

Show tv pentru Iantu

Virgil Iantu va aparea din nou pe sticla, alaturi de copii, la emisiunea „Te crezi mai destept?" Show-ul e o replica romaneasca a emisiunii de mare succes de peste Ocean, „Are you smarter than a 5th grader", difuzata de FOX. E un game-show atipic, care le masoara adultilor cunostintele acumulate in scoala generala. Cei cinci copii selectionati sa le dea o mina de ajutor adultilor sint Radu, Andrei, Alexandru, Mihaela si Andreea. Premiul pus in joc este de 100.000 de lei. „Te crezi mai destept?", in premiera europeana, incepe duminica, de la ora 22.00. (A.N.)

CNA respinge un spot pentru prea mult „anticomunism"

CNA a respins ieri spotul creat de agentia GMP si propus pentru o campanie pe televiziune de indemn la vot. Doar trei voturi au fost pro spot. Surse din agentie precizeaza ca refuzul comisiei a fost motivat prin existenta in clip a prea multor simboluri anticomunism si a schimbarilor de regim din Germania si Romania, care nu au legatura cu contextul actual al referendumului. Directorul de creatie GMP , de nationalitate germana, a propus un colaj de imagini de la caderea Zidului Berlinului si a regimului Ceausescu. „Sintem foarte surprinsi, cu atit mai mult cu cit CNA a fost una dintre cele mai echilibrate institutii ale statului in aceasta perioada. Obiectivul spotului nostru este sa mobilizam oamenii sa mearga la vot", a declarat Felix Tataru, Managing Director GMP. (Seila Dumitrescu)

Vizualizeaza spotul pro vot GMP pe www.cotidianul.ro/select