Veniturile din televiziunea mobila si utilizarea celularului pentru urmarirea materialelor video au o rata de crestere spectaculoasa. Un raport al "Infonetics Research" estimeaza ca providerii acestui gen de servicii vor incasa de trei ori mai multi bani anul acesta decat in 2006, asta in conditiile in care cresterea acestui indicator a fost de 317% in perioada 2005-2006, ajungand la 200 de milioane de dolari. La nivel mondial, se preconizeaza ca vor fi circa 46 de milioane de abonati pentru servicii video pe telefonul mobil, regiunea Asia-Pacific urmand sa detina cel mai mare procent din acest numar.   TV MOBIL. Ultima cercetare realizata de "ScreenDigest", axata tot pe revolutia mobila, in special pe partea de tv mobil, estimeaza ca veniturile asociate acestei din urma tehnologii vor atinge 4,7 miliarde euro pana in 2011, cand se asteapta sa existe 140 de milioane de abonati ai acestui tip de serviciu. De altfel, televiziunea mobila se va dovedi un performer mai bun decat muzica sau jocurile mobile, infirmand astfel asteptarile unor sceptici care se indoiau ca publicul va alege sa urmareasca programele de televiziune pe un display de dimensiuni atat de reduse. In Japonia si Coreea de Sud, de exemplu, aproape 6 milioane de persoane urmaresc tv pe mobil, iar, in Italia, o retea de acest tip a reusit sa atraga aproape jumatate de milion de abonati, la numai cateva luni de la lansare.   VETERANII. Jocurile au fost printre primele servicii de entertainment oferite pe mobil, incepand cu celebrul "Snake". Piata jocurilor pe celular are un nivel de 1,6 miliarde de euro, dar cresterea asteptata este foarte mica, pana in 2011 estimandu-se o piata de 2 miliarde. Motivul este dat de reorientarea operatorilor catre celelalte tipuri de continuturi mobile. Muzica mobila pastreaza un ritm important de crestere, sustinut de posibilitatea descarcarii melodiilor direct pe mobil. Veniturile generate in aceasta industrie vor fi de 1,47 miliarde euro in 2011.