Prin educație, un cuplu eliberat de griji

Realizarea unei campanii sociale nu este și nu ar trebui să fie o chestiune de buget. Comunicarea către public a unor idei cu caracter umanitar ar trebui să fie recompensa pentru efortul creativ al agențiilor de publicitate sau al organismelor care realizează acea campanie.

Agenția GMP a realizat mai multe astfel de campanii, dintre care, cea mai recentă, la inițiativa Societății de Educație Contraceptivă și Sexuală (SECS). Punctul de plecare a fost tragica stare de fapt a condiției femeilor din Romania, care, conform unor studii, sunt expuse in proporție de 48% riscului unui avort provocat in urma unei sarcini nedorite.
Conform unui studiu GFK, in 2005, Romania era pe primul loc in Uniunea Europeană in ceea ce privește rata avorturilor. Situația nu s-a schimbat deloc pană in prezent. Oliver Kapusta, Integrated Communication Director la GMP, ne-a vorbit despre această campanie.
Jurnalul Național: Care sunt particularitățile muncii la o campanie socială, nonprofit?