Pliante, fluturasi, plicuri cu oferte publicitare care iti sufoca firava corespondenta personala, mailuri care iti incarca inboxul si care ajung invariabil, nedeschise in "Trash " nu inainte de a-ti fi smuls insa o manevra de mouse iritata, acestea
Pliante, fluturasi, plicuri cu oferte publicitare care iti sufoca firava corespondenta personala, mailuri care iti incarca inboxul si care ajung invariabil, nedeschise in "Trash " nu inainte de a-ti fi smuls insa o manevra de mouse iritata, acestea sunt manifestarile cotidiene ale asa numitului marketing direct. Ceea ce nu stiu inca multi dintre publicitarii romani care il practica este ca marketingul direct de calitate poate fi "recreativ si uimitor". Cel putin asa sustine Dr Alfred Kobliger cel care a inventat pentru Austria acest tip de comunicare, co-fondatorul retelei Proximity si CEO al BBDO Group Austria.  La invitatia Proximity Bucharest, Kobliger a coordonat o intalnire de cu publicitarii romani din retea si a sustinut in cadrul conferintei RoDirect o conferinta de specialitate.  Pozitiv   Cum ati caracteriza intalnirea dumneavostra cu romanii din Proximity ?


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.