Yahoo Inc. planuieste sa ofere spatiu nelimitat de stocare al emailurilor pentru cei aproximativ 250 de milioane de utilizatori, incepand din luna mai, potrivit unui anunt al companiei citat de Reuters.
Cel mai mare serviciu de email din lume renunta la limita sa de un gigabite, venind in intampinarea cresterii explozive a dimensiunilor atasamentelor, clientii partajand din ce in ce mai multe fotografii, muzica si fisiere video utilizand serviciul de email.
Microsoft are o limita de doi gigabytes in timp ce serviciul Gmail al Google se limiteaza la 2,8 gigabytes.
Responsabilii Yahoo au declarat ca decizia de a elimina limitele aplicate spatiilor de stocare ale mailurilor reflecta scaderea considerabila a costurilor echipamentelor de stocare.
In contrast, cand Yahoo a introdus pentru prima data serviciul sau de email, cu aproximativ zece ani in urma, capacitatea individuala de stocare se ridica la doar patru megabytes pentru fiecare utilizator.
Incepand cu luna mai, restructurarea sistemului de stocare va dura aproximativ o luna, a declarat presedintele Yahoo Mail, John Kramer.
Doua state, China si Japonia, sunt excluse din acest plan de extindere.
"Vom continua sa colaboram cu aceste piete pentru a cadea de acord privind un plan de stocare", a adaugat Kramer intr-un comunicat.
Yahoo este actionar minoritar in parteneriat cu grupul Softbank al Yahoo Japan, detinand in parteneriat cu grupul Alibaba divizia Yahoo din China.