Companiile de marketing interactiv se confrunta cu o piata aflata in permanenta extindere. "Noi constientizam cresterea internetului", a spus Emmanuel Henrion, presedintele-director general al grupului independent Business Interactif, liderul marketi
Companiile de marketing interactiv se confrunta cu o piata aflata in permanenta extindere. "Noi constientizam cresterea internetului", a spus Emmanuel Henrion, presedintele-director general al grupului independent Business Interactif, liderul marketingului interactif din Franta. "Se pun doua intrebari: cum se va comporta consumatorul pe aceasta piata? si cum se rezolva problema integrarii meseriilor pe Net?", a adaugat Emmanuel Henrion.
Potrivit noilor comportamente companiile de marketing interactiv sunt obligate sa-si regandeasca modul in care comunica. "Comunicare va trebui nu numai sa transmita mesaje, ci si sa ofere servicii", a spus Philippe Deliere presedintele agentiei consiliului de marketing Wundermann France (grupul WPP).
Ad Tech este una dintre cele mai importante conferinte de publicitate interactiva din lume. Ad Tech s-a desfasurat pana acum in mai multe mari orase ale lumii, New York, Pekin si Londra.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.