TVR Cultural doreste o repozitionare pe piata pentru a scapa de eticheta de post invechit.

„Lumea stie prea putine despre TVR Cultural, cea mai mare insuficienta a postului fiind marketizarea", comenteaza directoarea Daniela Zeca Buzura rezultatele unui studiul de piata realizat de IMAS, in septembrie 2006.

„Nu avem acoperire decit fragmentata in teritoriu, iar in zonele rurale aceasta este egala cu zero. In plus, zaperii traditionali privesc TVR Cultural ca pe un post prafuit si invechit", mai comenteaza Buzura.

Potrivit acesteia, noua abordare a postului se bazeaza pe o mai mare accesibilitate: „O sa raminem un post de nisa, insa vom miza pe proximitatea fata de cei care ne receptioneaza".

Fara director de marketing Directorul Directiei de marketing a TVR, Iulian Padurariu, si-a inaintat joi solicitarea de incetare a contractului de munca din „motive personale". Padurariu ar urma sa plece din TVR dupa o perioada de preaviz de o luna. „Am venit la TVR sa fac treaba, dar este foarte dificil. Se pare ca nu sint un erou", a declarat Padurariu pentru NewsIn.