MTR Foods este lider in India, pe piata produselor vegetariene, respectiv meniuri gata preparate, condimente si mirodenii. Divizia bunurilor de consum a companiei Orkla cuprinde Orkla Foods si Orkla Brands, iar produsele ajung pe pietele din regiunea nordica si statele baltice.
De asemenea, aceasta divizie este prezenta si pe pietele din Polonia, Austria, Rusia si Romania. In domeniul bunurilor de consum, brandurile Orkla au dus la cresterea veniturilor cu noua procente, in ultimul trimestru al anului 2006, iar cel mai mare profit s-a inregistrat pe pietele nordice.
Orkla Foods Romania este o companie integral norvegiana, infiintata in mai 2002, in urma achizitiei Topway Food. Compania face parte din grupul Orkla, care este cotat la Bursa din Norvegia, activand in domeniile bunurilor de consum de marca, media, chimiei si investitiilor financiare.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro