Utilizatorii pot rula cele doua programe in acelasi browser web fara sa mai fie nevoie de descarcarea programului Yahoo! Messenger.
Reprezentantii companiei au anuntat ca fiecare dialog de mesagerie instant se va desfasura intr-o noua fereastra
Utilizatorii pot rula cele doua programe in acelasi browser web fara sa mai fie nevoie de descarcarea programului Yahoo! Messenger.
Reprezentantii companiei au anuntat ca fiecare dialog de mesagerie instant se va desfasura intr-o noua fereastra de conversatie in cadrul casutei de e-mail, iar utilizatorii pot comunica cu mai multe persoane, simultan, fara sa iasa din casuta de e-mail.
Vicepresedintele Yahoo! Mail, John Kremer, a declarat ca spera sa uneasca utilizatorii de e-mail cu cei de mesagerie instant (IM) "pentru ca exista inca o multime de utilizatori de e-mail care nu folosesc serviciile IM".
Pentru a nu supraincarca reteaua de 250 de milioane de utilizatori de Yahoo! Mail, compania americana de internet a anuntat ca va opera modificari asupra casutei de e-mail in decursul urmatoarelor luni.
Grupul Yahoo trece, momentan, printr-o perioada de restructurare, ca urmare a presiunii exercitate de rivalul direct, grupul Google, care, in ultima perioada, a inregistrat mai multe succese, mai ales prin achizitionarea site-ului extrem de popular specializat in continut video YouTube.com. In plus, Yahoo se confrunta cu o scadere a profitului net. Profitul net inregistrat in al patrulea trimestru al anului 2006 a scazut cu 60,7%, ajungand la nivelul de 268,6 milioane de dolari, fata de aceeasi perioada a anului 2005.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.