"Mediascope Europe 2006" arata ca cei mai mari cumparatori online sunt scandinavii si britanicii in timp ce nemtii fac multe tranzactii, dar cumpara mai ales produse foarte ieftine. Cele mai vandute produse pe internet sunt telefoanele mobile, muzica, accesoriile de masini, biletele la concerte, jocurile pentru computer si vacantele. "Mai multi bani cheltuiti si mai multe produse cumparate online arata ca utilizatorii integreaza tot mai mult comertul online in viata de zi cu zi", considera directorul EIAA, Michael Kleindl.
In Romania, potrivit unui comunicat MCTI (Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei), in primele zece luni ale anului 2006, au fost efectuate aproximativ 69.000 de tranzactii, reprezentand cumparaturi online. Valoarea totala a acestora este de peste 5,8 milioane de euro.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro