In primele sase luni ale anului 2006, clientul european a cheltuit, in medie, aproximativ 750 de euro si a cumparat 10 produse de pe internet, potrivit studiului EIAA. Astfel, intre ianuarie si iunie 2006, comertul online a crescut cu 11%, fata de pr
In primele sase luni ale anului 2006, clientul european a cheltuit, in medie, aproximativ 750 de euro si a cumparat 10 produse de pe internet, potrivit studiului EIAA. Astfel, intre ianuarie si iunie 2006, comertul online a crescut cu 11%, fata de primele sase luni ale anului precedent.
"Mediascope Europe 2006" arata ca cei mai mari cumparatori online sunt scandinavii si britanicii in timp ce nemtii fac multe tranzactii, dar cumpara mai ales produse foarte ieftine. Cele mai vandute produse pe internet sunt telefoanele mobile, muzica, accesoriile de masini, biletele la concerte, jocurile pentru computer si vacantele. "Mai multi bani cheltuiti si mai multe produse cumparate online arata ca utilizatorii integreaza tot mai mult comertul online in viata de zi cu zi", considera directorul EIAA, Michael Kleindl.
In Romania, potrivit unui comunicat MCTI (Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei), in primele zece luni ale anului 2006, au fost efectuate aproximativ 69.000 de tranzactii, reprezentand cumparaturi online. Valoarea totala a acestora este de peste 5,8 milioane de euro.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.