Fenomene, evenimente, jocuri si filme care au tinut primele pagini ale ziarelor in 2006 se ingramadesc intr-un clasament realizat de editorii revistei americane „The Forbes".

Premiu pentru filantropi

YouTube, in prezent parte din compania Google, a revolutionat felul in care milioane de oameni interactioneaza cu media si Internetul. Chiar daca nu este inventatorul continutului generat de utilizator, YouTube a inlesnit vizionarea si chiar producerea de filmulete. Responsabilitatea sociala a firmelor private se situeaza pe locul doi in clasamentul „The Forbes". Actiunile de filantropie mai numeroase ca oricind au fost clasate de redactorii americani pe locul al treilea. Anuntul lui Bill Gates de a se retrage de la Microsoft pentru a se concentra asupra fundatiei sale in valoare de 30 de miliarde de dolari, donatia de 37 de miliarde de dolari catre aceeasi institutie, din partea lui Warren Buffet, sint doar citeva dintre argumentele care au adus aceasta tendinta pe pozitia a treia. „Revolution", cel mai nou joc pe consola, lansat de Nintendo Wii, a transformat experienta de a te juca in ceva cu totul special, ceea ce l-a pozitionat pe locul patru in clasament.

Regele media, in coada

Salesforce.com’s App Exchange si scandalul Erik Lie sint urmatoarele in clasament, in timp ce Al Gore, fostul candidat la presedintia Statelor Unite, se afla pe pozitia opt. Documentarul sau despre incalzirea globala, „An Inconvenient Truth", a stirnit o multime de controverse in toata lumea, iar adversarii lui vor publica anul acesta o replica la filmul sau. Site-ul lui Perez Hilton, autointitulat „regele tuturor media" si batalia pentru telefonia mobila incheie clasamentul.