"In cazul operatorilor de cablu TV, lumea este nemultumita de faptul ca este obligata sa apeleze la serviciile unei anumite firme. Sunt reclamate situatii in care, desi un consumator vrea sa apeleze la serviciile unei firme, el nu poate pentru ca exi
"In cazul operatorilor de cablu TV, lumea este nemultumita de faptul ca este obligata sa apeleze la serviciile unei anumite firme. Sunt reclamate situatii in care, desi un consumator vrea sa apeleze la serviciile unei firme, el nu poate pentru ca exista un <<monopol>> de genul gastilor de cartier impus de o firma concurenta. Aceasta situatie incalca grav legislatia concurentei. (...) O alta situatie, tot la firmele de cablu: obligarea clientului sa plateasca in avans serviciul. Daca nu plateste o luna, in avans, i se taie cablu, iar consumatorul este obligat sa achite o asa-zisa taxa de reinstalare. Aceasta clauza este abuziva", a spus Zlotea. In privinta operatorilor de telefonie fixa sau mobila, consumatorii reclama clauzele contractuale prin care sunt obligati la plata in avans a serviciului si clauzele de reziliere a contractului. Seful ANPC a precizat ca va discuta, in aceasta saptamana, cu reprezentantii firmelor de telefonie si cablu TV pe tema contractelor incheiate cu consumatorii.
"La aceste discutii avem in vedere eliminarea prevederilor din contract care obliga clientul la plata in avans a serviciului, care este o masura abuziva. Voi sfatui firmele sa renunte la aceste prevederi. Altfel, ne vom intalni in instanta", a mai spus Zlotea. (C.C.S.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.