Primul hypermarket Auchan si-a deschis azi portile in Titan, iar Ikea a anuntat ca va construi primul sau magazin in Romania chiar langa galeria Mobexpert din Baneasa. Concurenta pe piata retailului a devenit atat de puternica, incat complexuril

Primul hypermarket Auchan si-a deschis azi portile in Titan, iar Ikea a anuntat ca va construi primul sau magazin in Romania chiar langa galeria Mobexpert din Baneasa.

Concurenta pe piata retailului a devenit atat de puternica, incat complexurile comerciale se construiesc la cativa pasi distanta. Grupul Auchan a deschis azi un hypermarket pe Bulevardul 1 Decembrie, ce are 16.000 de metri patrati, 60.000 de produse si 80 de case de marcat. Conducerea grupului a declarat ca va practica preturile cele mai mici de pe piata romaneasca si ca se asteapta la 25.000 de vizitatori zilnic. Pentru atragerea clientilor vor fi puse la dispozitia vizitatorilor linii gratuite de transport de maxi-taxi. ""Nu semanam cu alte complexuri, noi suntem axati pe discounturi, nu pe promotii la cateva obiecte. Vom avea preturi mai mici la toate produsele"", a declarat Louis-Jerome Viila, directorul hypermarketului Auchan Romania.

COMPETITIE. Cora din Pantelimon este principalul hypermarket care ar putea fi afectat de deschiderea Auchan. Insa fidelizarea este cuvantul-cheie pe care mizeaza conducerea Cora si inca de acum cateva luni si-a pus pas cu pas in aplicare acest plan. In urma cu cateva luni, cand a inceput Auchan constructia complexului, Cora a introdus cardurile de fidelitate prin care cumparatorii acumulau puncte, puncte care se transforma in cadouri chiar in luna noiembrie, cand Auchan a inceput vanzarile. Si asta nu e tot. De doua saptamani posesorii cardurilor beneficiaza de reduceri la anumite produse de 10%, de 20% sau chiar de 50%. Acestea se dau sub forma unui bon de cumparaturi valid in noiembrie, prima luna de functionare Auchan.

Discount sau promotii pentru clientii fideli. Indiferent de tehnica de marketing folosita, bucurestenii sunt principalii beneficiari ai competitiei acerbe ce se duce intre retaileri. Acestia vor putea ramane cu cativa zeci de lei in portofele daca-si vor face cumparaturile din oricare aceste mari magazine. ""Mergem pe principiul sa luam putin de la multi
si nu mult de la putin"", a declarat Louis-Jerome Viila.

VINE IKEA


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.