Compania de curierat rapid TNT Romania a deschis la Bucuresti un centru de contact care va centraliza toate apelurile clientilor din tara.
Compania va oferi solutii atat pe telefon, cat si pe e-mail, fax sau Internet. Centralizarea datelor va
Compania de curierat rapid TNT Romania a deschis la Bucuresti un centru de contact care va centraliza toate apelurile clientilor din tara.
Compania va oferi solutii atat pe telefon, cat si pe e-mail, fax sau Internet. Centralizarea datelor va face posibila eficientizarea activitatii companiei. Centrul numara 35 de angajati si va functiona nonstop.
Piata de curierat international inregistreaza o crestere anuala de 25% si se apreciaza ca ritmul se va accelera o data cu intrarea Romaniei in UE, datorita disparitiei marii majoritati a barierelor vamale existente in prezent. Mihai Manole


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.