In aceste conditii, piata ar putea ajunge la 120 de milioane de euro. In 2005 s-au vandut aproximativ 90.000 de unitati, o crestere de aproape 100% fata de 2004. In ceea ce priveste trimestrul al doilea al acestui an, s-au vandut in jur de 23.000 de unitati, mai putin decat in primul trimestru (34.000 de laptopuri). In 2006 cel mai mic pret al unui notebook se aproprie deja de pretul unui PC+LCD. Chiar daca performantele desktop-ului sunt mai bune, avantajele oferite de notebook ii determina pe clienti sa se gandeasca de 2 ori atunci cand aleg intre desktop si notebook. In 2007, pe langa cresterea de 25% pe an, se va mai adauga si un procent de 10% din fondurile primite de la UE pentru dotari ale institutiilor publice.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro