CMT (Country Music Television) din SUA a colaborat
la realizarea unui reality-show in care se cauta un ""coiot urat"", mai exact
o barmanita ce va lucra
intr-unul din celebrele
""Coyote Ugly Saloon"".
Dupa ce barul sau din New Orleans a fost distrus de uraganul Katrina, Liliana Lovell - fondatoarea celebrului ""Coyote Ugly Saloon"" - s-a pus pe treaba. Amplasamentul a fost renovat, insa nu toate angajatele s-au intors la munca. Asa ca s-a trecut la cautarea unui nou... ""coiot"". Mai exact, o barmanita care sa stie sa serveasca, sa zambeasca frumos clientilor, dar si sa cante si sa danseze. Pentru a intra in randul ""coiotilor"" pretendentele trebuie sa aiba peste 21 de ani, sa nu fi lucrat niciodata intr-un bar ""Coyote Ugly"" si sa nu aiba cazier. Pe langa slujba, castigatoarea va primi si 25.000 de dolari. Showul este produs de CMT U.S., in colaborare cu Touchdown Television si a avut premiera in SUA, in aprilie. Dupa ce emisiunea s-a bucurat de un succes rasunator in Statele Unite, seria va fi preluata si de filiala CMT din Canada, incepand cu 5 octombrie.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro