CMT (Country Music Television) din SUA a colaborat la realizarea unui reality-show in care se cauta un ""coiot urat"", mai exact o barmanita ce va lucra intr-unul din celebrele ""Coyote Ugly Saloon"". Dupa ce barul sau din New Orleans a fo

CMT (Country Music Television) din SUA a colaborat
la realizarea unui reality-show in care se cauta un ""coiot urat"", mai exact
o barmanita ce va lucra
intr-unul din celebrele
""Coyote Ugly Saloon"".

Dupa ce barul sau din New Orleans a fost distrus de uraganul Katrina, Liliana Lovell - fondatoarea celebrului ""Coyote Ugly Saloon"" - s-a pus pe treaba. Amplasamentul a fost renovat, insa nu toate angajatele s-au intors la munca. Asa ca s-a trecut la cautarea unui nou... ""coiot"". Mai exact, o barmanita care sa stie sa serveasca, sa zambeasca frumos clientilor, dar si sa cante si sa danseze. Pentru a intra in randul ""coiotilor"" pretendentele trebuie sa aiba peste 21 de ani, sa nu fi lucrat niciodata intr-un bar ""Coyote Ugly"" si sa nu aiba cazier. Pe langa slujba, castigatoarea va primi si 25.000 de dolari. Showul este produs de CMT U.S., in colaborare cu Touchdown Television si a avut premiera in SUA, in aprilie. Dupa ce emisiunea s-a bucurat de un succes rasunator in Statele Unite, seria va fi preluata si de filiala CMT din Canada, incepand cu 5 octombrie.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.