Volkswagen ne aduce un cabriolet de zile mari

Cat inca mai este vara, pardon, vrem sa spunem cat timp nu a dat ninsoarea, parca-parca ar mai fi timp de un cabrio. Asa ca, fara prea multa introducere, va prezentam Volkswagen Eos. De precizat ca in mitologia greaca ""Eos"" era zeita apusului sau amurgului...

POPULARITATE. Modelul, care se bucura deja de o popularitate crescuta pe piata germana, este un cabrio la care remarci in primul rand spatiul generos al scaunelor din spate. Nu ca ti-ar pasa foarte tare, ca doar ti-ai luat decapotabila pentru tine, nu pentru pasageri, dar gandul ca totusi baietii din spate nu te injura aducand vorba despre chinurile inchizitiei este reconfortrant. Eos este primul cabriolet din lume echipat cu acoperis hard-top CSC. Daca vrei, arata ca un coupe elegant, daca vrei, il transformi intr-un cabriolet autentic sau... si-si. Trapa generoasa se poate retrage dand nastere la o solutie intermediara pentru zilele nu tocmai calduroase.
SPECTACULOS. Modelul testat de noi, unul de 150 de CP, imbina spectaculos caracteristicile unei masini de familie cu una sport. Suficient de incapatoare pentru patru persoane dar si incapatanata pentru a prinde suta in 9,8 secunde, in ciuda unei greutati de 1,5 tone, Eos beneficiaza de o cutie in sase rapoarte cu adevarat remarcabila.
Echiparea standard cuprinde printre dotari airbaguri frontale, laterale si pentru cap, geamuri electrice, aer conditionat ""Climatic"", ESP, scaune sport cu reglaj lombar, radio CD.
Un plus pentru aerul conditionat care poate fi reglat din jumatate in jumatate de grad si care face fata cu succes atunci cand afara sunt 19 grade si ai chef sa mergi, totusi, cu masina descoperita, in viteza a sasea.
Un minus, poate, pentru lipsa CD-changerului si a comenzilor pe volan la aceasta varianta, desi, unii mai putin carcotasi s-ar intreba, legitim, ce ar putea sa mai contina un upgrade catre full-option?

DATE
TEHNICE