Piata bauturilor racoritoare din Romania a inregistrat in 2005 o crestere de 24 la suta fata de anul precedent, pentru 2006 fiind estimata o dezvoltare cu 17,4 la suta, potrivit studiului Canadean din primul trimestru al anului 2006. Anul trecut, Pri
Piata bauturilor racoritoare din Romania a inregistrat in 2005 o crestere de 24 la suta fata de anul precedent, pentru 2006 fiind estimata o dezvoltare cu 17,4 la suta, potrivit studiului Canadean din primul trimestru al anului 2006. Anul trecut, Prigat (still drink, nectar si juice) a avut o cota totala de piata de 29 de procente. La sase luni de la lansarea Prigat Pulpa (Portocale & Grapefruit), segmentul still drink din portofoliul Quadrant Amroq Beverages (QAB) a crescut cu 26 la suta fata de aceeasi perioada a anului precedent, in acest interval fiind vandute peste sase milioane de sticle. "In ultimii doi ani, in Romania, limonada preparata sub diverse forme a redevenit o moda, aroma de lamaie fiind o preferinta a consumatorilor romani", a afirmat Daniela Dumitru, Brand Manager Prigat. (Rompres)


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.