""Am ajuns ca de jena sa curatam noi sectorul de plaja aflat in fata hotelului. Sunt zone in care s-a investit foarte multi bani. Ne-am dorit sa avem nisip fin, sezlonguri gratuite pentru turistii nostri, sa oferim servicii de calitate. Daca lucrurile continua asa, programul derulat de ANT, intitulat «Ofensiva zambetului», s-ar putea transforma in «Defensiva grimasei»"" - Dumitru Becsenescu, administrator hotel CONTRACTELE AR PUTEA FI REZILIATE
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro