Hotelurile de pe Litoral au ramas fara plaja. Daca in unele locuri plaja a fost luata de apa marii, in altele a trecut in administrarea unor firme intermediare, care pana acum au lasat plaja in paragina. Turistii care merg la mare zilele acestea pot gasi hoteluri decente, dar cu plaje murdare. ""In prezent nu putem oferi turistilor cazati in hotelul nostru posibilitatea de a face plaja in conditii bune, deoarece operatorul care a castigat administrarea plajei nu a realizat mare lucru din ce si-a asumat in contractul incheiat cu Directia Apelor Dobrogea Litoral"", spune Catalina Brasoveanu, directorul de vanzari RIU Fantasy Beach. ""Am ajuns ca de jena sa curatam noi sectorul de plaja aflat in fata hotelului. Sunt zone in care s-au investit foarte multi bani. Ne-am dorit sa avem nisip fin, sezlonguri gratuite pentru turistii nostri, sa oferim servicii de calitate. Daca lucrurile continua asa, programul derulat de ANT, intitulat «Ofensiva zambetului», s-ar putea transforma in «Defensiva grimasei»"", spune Dumitru Becsenescu, patronul companiei Antares. Hotelierii se plang ca au ramas fara plaje deoarece caietele de sarcini intocmite de Directia Apelor Dobrogea Litoral, pe baza carora s-a facut licitatia pentru administrarea celor 33 de sectoare de plaja, au fost confindetiale. ""Ne-a fost imposibil sa intrunim conditiile din caietele de sarcini"", a declarat Angela Zahiu, directorul Hotelului Best Western din Mamaia. Conform caietului de sarcini, un punctaj foarte mare era acordat pentru cifra de afaceri a participantului. ""Anul trecut am avut pierderi deoarece am facut investitii. Acesta a fost motivul descalificarii"", explica Becsenescu. SOLICITARE. Hotelierii de pe Litoralul Marii Negre cer Directiei Apelor Dobrogea Litoral (DADL) sa rezilieze unilateral contractele incheiate cu societatile care au castigat licitatiile pentru administrarea unor suprafete mari din Litoralul romanesc. PROBLEME
""Am ajuns ca de jena sa curatam noi sectorul de plaja aflat in fata hotelului. Sunt zone in care s-a investit foarte multi bani. Ne-am dorit sa avem nisip fin, sezlonguri gratuite pentru turistii nostri, sa oferim servicii de calitate. Daca lucrurile continua asa, programul derulat de ANT, intitulat «Ofensiva zambetului», s-ar putea transforma in «Defensiva grimasei»"" - Dumitru Becsenescu, administrator hotel CONTRACTELE AR PUTEA FI REZILIATE