Preluand modelul hollywoodian, si VIP-urile noastre si-au deschis case de moda, investind sute de mii de euro.

Sa incepem cu Fizz, caci el pare a se clasa pe primul loc in topul investitorilor marca VIP in afacerile de gen. Anul trecut, el si-a lansat propria linie vestimentara de jeansi si tricouri, ""Daddy Fizz"", colectie pentru care a scos din buzunar nu mai putin de 50.000 de ""euroi"", vorba Divertisilor.
MAGAZINE VECINE. Ca semn distinctiv, turul pantalonilor este inscriptionat cu numele celui care o vreme a activat si ca interpret. Si cine oare putea reprezenta mai bine imaginea hainelor sale daca nu Oana Ionita, Miss Playboy 2004? Ca dovada ca patronul are ambat, modelele de jeans ""Daddy Fizz"" vor ajunge si pe rafturile unui magazin din buricul Parisului. Adica, o strada mai la vale de cea pe care este situat magazinul fotbalistului Adrian Mutu. Caci si el si-a lansat, in urma cu doi ani, o colectie de blugi, scoasa la vanzare intr-un butic din Paris, dar si in Galeriile ""La Fayette"".
REPROFILARE. George de la Body&Soul a facut zilele trecute o trecere spectaculoasa de la mate si carnati la... haine: ""Ideea mi-a venit cand am fost in China, unde am constatat ca poti gasi articole vestimentare de calitate la preturi mici"". El se va asocia cu Vali, un prieten mai vechi. In plus, solistul trupei isi doreste nu numai sa distribuie haine in Romania, ci sa si produca in China o linie vestimentara sub marca ""B&S"": ""Pentru ca materialele sunt foarte bune si la preturi mici, iar mana de lucru este ieftina, o sa angajez mai multi croitori si confectioneri chinezi"", mai spune George. Nici fostul fotomodel Dana Savuica nu s-a lasat mai prejos, numai ca ea a ales sa se prezinte cu linia de incaltaminte ""Etiquette by Dana Savuica"": ""Am folosit pielea a 30 de reptile din specii extrem de periculoase: cobra regala, piton, vipera si sarpe boa. Nu-mi plac imitatiile, asa ca am dorit ceva de calitate, ce se incadreaza in ultimele tendinte in moda europeana"".
MISS LORI. Loredana Groza a intrat si ea in hora, aruncandu-le manusa designerilor autohtoni. Pentru a nu mai cheltui o caruta de bani pe tinutele de scena, solista s-a gandit ca mai bine ar fi sa se imbrace direct de la firma sa, ""Miss Lori"", colectia sa vestimentara reflectand stilu-i nonconformist. Si deja le-a imbracat la cateva evenimente, caci nimeni nu le-ar putea prezenta mai bine decat ea. Preturile rochiilor nu sunt tocmai piperate, dar nici nu putem spune ca sunt de nasul vreunei salariate la stat.