Campania de mansardare este de fapt o campanie pentru sensibilizarea proprietarilor, un apel pentru cei care se declara impotriva acestor modalitati constructive, dar care nu au suficiente argumente pentru pozitia lor negativista. Fiti mai intelepti, mai concilianti, dar si pretentiosi cu investitorii. Fiecare asociatie trebuie sa aiba beneficii atunci cand isi da acordul pentru mansardarea blocului. Si daca nu sunteti pregatiti sub aspect juridic, atragem atentia ca exista fundatii si ONG-uri specializate pe problemele ce tin de locuintele de bloc.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro