Dupa doi ani de competitie intr-o cursa de fond a presei de calitate cu frecventa cotidiana, Jurnalul continua sa conduca detasat de restul plutonului, cu un numar record de peste 821 de mii de cititori in fiecare zi. Acestea sunt cele mai recente rezultate ale Studiului National de Audienta, un instrument utilizat intr-o piata media matura, pentru a determina obiceiurile consumului de presa scrisa ale cititorului roman.
Rezultatele sunt flatante pentru efervescenta echipa a Jurnalului, sunt flatante pentru cititori. Ce-au ales, au ales bine. Selectia cititorilor nostri e cu atat mai importanta, cu cat valideaza niste optiuni editoriale pe care formalistii erau gata sa le amendeze candva. Jurnalul reinventase maniera de a face presa scrisa. Sa fi fost necesara o atare abordare? Probabil ca da. La urma urmei, suntem un popor special, cu asteptari speciale. Asteptari speciale de la clasa politica, de la societatea civila, de la presa de calitate, de la viitor. Era firesc ca acest orizont de asteptare sa fie confirmat undeva-candva. Si pentru ca cititorii au aprobat prin optiunile lor de lectura felul nostru de a decupa si interpreta realitatea romaneasca, tot ei sunt cea mai importanta voce pe care Jurnalul o asculta.
Rezultatele sunt excelente si pentru colegii nostri de la Gazeta Sporturilor care, cu peste 600 de mii de cititori pe aparitie, se afla, de asemenea, la o distanta considerabila de urmatorul competitor din piata publicatiilor de profil. Felicitarile li se cuvin integral.

CUM STAU LUCRURILE IN REDACTIE