Cat de mult conteaza arhitectura de interior si exterior in comunicarea imaginii unei companii? Cum exprima formele si designul elementelor arhitecturale si decorative personalitatea unei organizatii?

In functie de puterea financiara si de domeniul de activitate, fiecare firma isi construieste, cumpara sau inchiriaza un sediu care sa-i reprezinte business-ul cat mai bine cu putinta. Una dintre cerintele pe care sediul unei companii trebuie sa le indeplineasca insa cat mai bine este aceea de a transpune valorile si personalitatea acesteia intr-un ansamblu arhitectural cat mai graitor. Unele cladiri sunt atat de fascinante, incat pot face ambasadoriat nu numai unei companii, ci chiar unei tari. Exemple sunt nenumarate: Casa Poporului, Pentagonul, Burj Al Arab, Casa Alba. Asadar, sediul si identitatea unei organizatii nu se identifica si valorifica doar prin prezenta unei placute la intrare. Daca inainte iti puteai face o prima impresie despre o anumita organizatie numai prin interactiunea cu doua personaje ""cheie"": secretara si portarul, acum lucrurile stau altfel, portarul este bine imbracat si manierat, iar secretara flegmatica a fost inlocuita cu femeia cooperanta, saritoare si placuta vederii. Astfel, punctul de diferenta intre companii este trasat de aspectul sediului si modul in care acesta este decorat.

OTEL SI STICLA. Sediul Business Bucharest Center