Spoturile si posterele realizate de cei de la Brands & Bears in colaborare cu Organizatia Internationala pentru Migratie fac parte dintr-o campanie pentru prevenirea migratiei ilegale catre Marea Britanie. Personajul-cheie, un emigrant ilegal
Spoturile si posterele realizate de cei de la Brands & Bears in colaborare cu Organizatia Internationala pentru Migratie fac parte dintr-o campanie pentru prevenirea migratiei ilegale catre Marea Britanie.

Personajul-cheie, un emigrant ilegal, traieste
intr-o vesnica alerta, care se rasfrange asupra celor mai mici gesturi cotidiene. Viata lui seamana cu aceea a unui personaj de film politist in care atat metodele detectivului, cat si cele ale gangsterului au devenit deopotriva propria lui realitate. Iscodeste prin gaurile facute in ziar, isi pune manusi pentru a nu lasa amprente pe paharul de bere, traieste cu senzatia permanenta ca este urmarit.
UMOR ENGLEZESC. Spotul cu sandvisul surprinde intr-o nota de umor negru, tipic englezesc, un moment paroxistic al acestei temeri obsesive. Posterul campaniei este expresia vorbei de duh ""a se teme de propria-i umbra"". Proiectata pe zid, propria umbra a personajului are forma unui politist englez care-l urmareste.
La realizarea proiectului au colaborat Saga Film si Carioca.
Un alt proiect pe tema migratiei a fost realizat de Brands & Bears in 2003.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.