Pe de alta parte, Israelul doreste sa fie un punct de tranzit pentru transportul titeiului din Caucaz spre Extremul Orient, via un oleoduct intre porturile Ashkelon (Marea Mediterana) si Eilat (Marea Rosie), a anuntat, ieri, Eilat-Ashkelon Pipeline Company (EAPC), firma israeliana implicata in acest proiect. Potrivit sursei citate, un memorandum de intelegere urmeaza sa fie semnat in urmatoarele trei luni, cu sprijinul unui consortiu international de societati specializate in energie si transport maritim. Proiectul prevede ca titeiul va fi transportat de tancuri de mare capacitate (250.000 de tone) care efectueaza cursa Jihan si Ashkelon, apoi transportat prin oleoduct pana la alte tancuri cu o capacitate de 280.000- 310.000 tone, in rada portului Eilat care il vor livra in special in India, Japonia, China, precizeaza Rompres. Acest proiect ar putea permite ocolirea Canalului Suez, pe unde pot tranzita numai navele care nu depasesc 130.000 de tone. (I.C.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro