Valoarea de cinci lei, respectiv zece lei se va aplica inclusiv pentru ziua in care furnizorul va transmite consumatorului un raspuns la solicitarea acestuia.
In acelasi timp, consumatorul va putea cere furnizorului plata unor penalitati suplimentare, de 150 de lei in cazul in care nu a transmis un raspuns sau nu a platit despagubirile anterioare in termen de 20 de zile de la data in care aceste obligatii devin scadente.
Aceste penalitati suplimentare nu se vor putea aplica daca exista un proces intre furnizor si consumator.
Potrivit ordinului, furnizorul este obligat sa asigure un serviciu telefonic permanent pentru reclamatii, al carui numar trebuie scris pe factura emisa.
Daca un consumator sesiseaza scapari de gaze, furnizorul are obligatia de a transmite consumatorului perioada in care va sosi o echipa de interventie si numarul de inregistrare alocat reclamatiei in cauza.
Anual, furnizorii trebuie sa transmita un raport catre ANRE in privinta realizarii indicatorilor de performanta si a numarului de solicitari primite pentru incheierea de contracte.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro