ARS Advertising SA, societatea care va desfasoara campania, a castigat licitatia organizata de ASG in 21 iulie 2006, pentru ca a oferit cel mai mic pret. Proiectul are si o componenta rurala, demarata in luna august 2006 si intitulata "Satul meu in Uniunea Europeana". Autoritatile si-au propus sa aduca la cunostinta taranilor cerintele UE privind cota de lapte, taierea animalelor sau vita de vie hibrida. Prin program s-au distribuit sase milioane de fluturasi in peste 2800 de comune, actiune al carei pret a ajuns la aproximativ 390.000 de lei. (C.S.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
TEDi continuă expansiunea în România și se apropie de borna de 40 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Macron şi Xi Jinping cer oprirea tuturor conflictelor armate pe durata...
Sursa: wall-street.ro