Vanzarile de imbracaminte si incaltaminte din Romania au crescut anul trecut cu circa 10% fata de 2004, pana la 1,1 miliarde lei (305,5 milioane euro), cel mai ridicat nivel din ultimii cinci ani, potrivit unui studiu realizat de Euromonitor, citat de Mediafax. Totusi, romanii nu reusesc inca sa cumpere pe cat ar dori, pentru mare parte din populatie pretul acestor produse fiind prohibitiv. "Consumatorii romani au inceput sa fie tot mai interesati de hainele si incaltamintea de marca, dar sunt nevoiti sa se limiteze inca in cea mai mare parte la produsele < Marca este sport
O alta tendinta remarcata de analistii de la Euromonitor se refera la preferinta pentru produsele de calitate superioara, mai ales in cazul articolelor sportive, tinerii din orase fiind principala tinta a marcilor de renume. "Nike, Adidas, Lotto, Puma, Reebok si Wrangler sunt doar cateva dintre marcile ale caror vanzari au crescut spectaculos dupa 2003, pentru ca tendinta consumatorilor este de a achizitiona un singur produs de marca, in loc de trei produse fara nume. In unele cazuri, aceasta tendinta determina obiceiuri extreme, unele persoane cumparand una sau doua perechi de incaltaminte pe care le folosesc tot anul, dar macar una dintre ele este de marca", se precizeaza in studiu. Totodata, analistii sunt de parere ca romanii sunt din ce in ce mai atenti la material si la compozitia lui.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro