Solitarea a venit din partea Agentiei de Reglementare a Nivelel
Solitarea a venit din partea Agentiei de Reglementare a Nivelelor de Servicii Apa-Canal (ARBAC) si s-a bazat pe nemultumirile asociatiilor de proprietari care au fost nevoite sa achite facturi imense ce contineau pe langa consumul casnic si pierderile din sistem.
Au fost situatii cand o persoana a platit 25 de metri cubi de apa, echivalentul unui bazin plin cu apa, in loc de 5 metri cubi, cum ar fi fost normal. ""SC Apa Nova nu are nici un motiv sa nu aplice Decizia Consiliului Executiv al ARBAC prin care e obligata la returnarea sumelor incasate suplimentar catre cetateni"", a explicat Adrian Cristea, directorul ARBAC. Platile se vor face de Apa Nova in termen de 60 de zile pentru facturile emise dupa 1 septembrie 2005.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
3 decenii de business: cum a evoluat Mobexpert, gigantul român din industria...
Sursa: retail.ro
-
A cumpărat cercei de 13.675 dolari setul cu doar 13 dolari. Nu s-a mulțumit...
Sursa: wall-street.ro