Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa, intrunit in sedinta in data de 26 iunie 2005, a analizat evolutia situatiei la cotidianul "Evenimentul Zilei", in urma aparitiei in ziua de miercuri, 22 iunie, a unui articol care a constituit o grava a
Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa, intrunit in sedinta in data de 26 iunie 2005, a analizat evolutia situatiei la cotidianul "Evenimentul Zilei", in urma aparitiei in ziua de miercuri, 22 iunie, a unui articol care a constituit o grava abatere de la deontologia jurnalismului. In ciuda faptului ca si-a recunoscut greseala, "Evenimentul Zilei" a recidivat, acuzand "Realitatea TV" si ziarul ZIUA ca s-au coalizat impotriva sa.
Consiliul de Onoare a luat act de angajamentele trusutului Ringier Romania de a analiza in cel mai scurt timp circumstantele producerii acestui incident pentru mass-media romanesti. Trustul Ringier a asigurat CRP asupra faptului ca masurile vor fi facute publice in timp util.
De asemenea, trustul Ringier a informat asupra faptului ca intentioneaza sa implemeneteze proceduri pentru ca asemenea incidente sa nu se mai produca in viitor. Pana la finalul anchetei, Consiliul de Onoare isi mentine pozitia facuta publica prin comunicatul anterior.

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.